Wednesday 17 May 2017

Sama tapi tak serupa.

Assalamualaikum.
Pernah tak dengar fakta dalam dunia ni ada 7 orang yang bermuka sama dengan kita?
Mesti pernah dengar kan..

Menurut ahli-ahli biologi, di dalam dunia ni terdapat 7 orang yang mempunyai wajah yang sama atau hampir sama.
Daripada teori ni lah, tercetusnya idea pengklonan manusia.

Tiba-tiba, aku terjumpa orang yang betul-betul familiar..










Nama dia 'Naja Bollywood'. Famous dekat smule. First time jumpa dia ni dalam 'motif viral'. Naja ni viral sebab nyanyi lagu hindustan sebagai perempuan.
Nak tahu lebih lanjut, sila search naja bollywood dekat youtube.



Ni first video dia.

By the way, muka dia ni sangat familiar.

Klon Azib shafie dan kembarnya.


The way he wears the cap..
it's just the same.

Hmm.. 

Happy birthday Azib shafie and Azib safuan.🎈
Jujur, aku tak ingat pun 'born date' korang.
Yang aku tahu, bulan ni la birthday si kembar ni.

Jadi anak yang baik, sentiasa berbakti kepada parents, belajar rajin-rajin kalau boleh struggle, struggle la untuk survive 3 tahun diploma. Sorry tak boleh jadi sahabat terbaik. Ko banyak bagi nasihat and jasa ko ni tak terhitung...
Throwback, kalau mengikut matematik, dah 4 tahun aku kenal ko sejak umur 15 tahun. Tapi kalau ikutkan jari, sebenarnya dah genap 5 tahun aku kenal ko..
Dulu noob, budak wicet baru nak kenal dunia, sekarang dah semakin matang sejak masuk U.
19 tahun, semakin besar semakin banyak tanggungjawab yang menanti. Be prepared! Jangan lari dari setiap masalah yang datang. Masalah takkan selesai dengan melarikan diri. Face it, think wisely and solve it. Ko tu lelaki, jangan jadi pemalas, kuat la sikit nanti nak jadi ketua keluarga, ketua kampung la ketua itu ini, ketua tau ketua..Be strong dude!💪
As a sweet reminder, semakin bertambah umur, semakin dekat kita dengan kematian. Jangan terlalu leka..
Aku doakan ko jadi anak yang soleh, berjaya dunia akhirat.
I will always trust you bro!

Okayy, aku memang ada bakat terpendam tulis 'wish' panjang berjela. HAHA
Setakat ni je yang mampu, jari aku pun dah cramp. 



p/s : terpaksa guna gambar klon ko. Gambar ko aku dah terdelete masa perang dunia kedua suatu ketika dahulu. 
 Byebye✋

No comments: